Завдання учням

 Інтерактивна дошка:  ігрові завдання

Завдання з орфоепії та словотвору.


1Від поданих слів утворіть похідні зі значенням зменшеності, здрібнілості або пестливі. Позначте словотворчі засоби, за допомогою яких ви утворили похідні слова.



         Невістка, місто, ріка, козак, трава, вулиця, звір, вода, хата, відро.

2. З поданих слів випишіть лише ті, що мають наголос на другому  складі.


         Циган,літопис, олень, кропива, перехідний, спина, видання, позначка, новий, виразний, дихання, чотирнадцять.


3. Завдання з лексикології.

1. Доберіть омоніми до поданих слів. Визначте вид кожного дібраного омоніма (омофон, омограф чи омоформа).
         Дорога, роман, друга, засипати, сонце
2.Поясніть значення кожного слова. Доберіть українські відповідники.

         Контент, бюджет, абориген, колізія, комунікація.



2. До поданих фразеологізмів доберіть фразеологізми-синоніми, поясніть їхнє значення:
ні риба ні мясо
давати драла
голці ніде впасти
облизня спіймати
води в рот набрати                                     

1. Завдання з синтаксису та пунктуації.
Запишіть речення, розставте розділові знаки, зробіть повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, побудуйте структурну схему, дайте загальну характеристику всій конструкції і компонентам як простим реченням), надпишіть над кожним словом частину мови.

Нема життя без України бо Україна це доля яка  випадає раз на віку  бо Україна це мати яку не вибирають як і долю бо Україна це пісня яка вічна на цій землі!


Повторюємо частини мови. 

Синтаксичний розбір простого речення
http://amiryan-ruslan.narod.ru/2.htm
Синтаксичний розбір складногого речення
http://subject.com.ua/ukrmova/full/185.html
ЗРАЗКИ ВИКОНАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ РОЗБОРУ
http://vsedlyafilologiv.blogspot.com/2013/04/blog-post.htm


https://letstest.ru/account/login?returnurl=%2F31577
Перевір себе!!! Завдання з граматики

Готуємося до ДПА

Немає коментарів:

Дописати коментар